سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات لباس بچه گانه از ترکیه

انتخاب لباس بچه ها یکی از مهم ترین و ضروری ترین کارها برای هر پدر و مادری است و همه والدین سعی می کنند در انتخاب این نوع لباس ها دقت کنند تا بتوانند با کیفیت ترین نوع را خریداری کنند تا بعدا پشیمان نشوند. پوشاک بچه گانه عمدتا در داخل کشور تولید می شود و همچنین قابلیت واردات آن از کشورهای دیگر فراهم شده و این محصول عمدتا از کشورهای مختلف وارد می شود که ترکیه یکی از بزرگترین این کشورها و وارد کننده اصلی آن است. لباس های ایرانی از این کشور تهیه می شود. واردات پوشاک بچه گانه از ترکیه به صورت عمده و با قیمت مناسب انجام می شود.

چرا لباس های ترکی بچه ها اینقدر محبوب هستند؟

ترکیه یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان پوشاک بچه گانه در جهان است. و توسط فروشندگان در کشورهای مختلف مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. از جمله ویژگی هایی که باعث محبوبیت لباس کودکان شده است موارد زیر است:

  1. کیفیت بالا
  2. قیمت مناسب
  3. تنوع بالای طرح و رنگ

و ویژگی های دیگری که لباس کودکان ترکیه دارد و باعث شده این لباس ها در سراسر جهان طرفداران خاصی را به خود جلب کرده و به صورت عمده و خرده فروشی توسط آنها خریداری شود.

شرکت وارد کننده انواع پوشاک بچه گانه از ترکیه

واردات پوشاک بچه گانه از ترکیه توسط شرکت وارداتی آن انجام می شود که سعی می کند بهترین محصول را وارد کرده و به مشتریان عرضه کند تا با جلب رضایت مشتریان بازار فروش خود را گسترش دهد. شرکتی که لباس بچه گانه را از ترکیه وارد می کند ، محصول را مستقیم و آنلاین وارد کرده و به صورت عمده با قیمت مناسب توزیع می کند.

نحوه حمل و نقل از ترکیه به جمهوری اسلامی ایران

موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوب بین کشور من و ترکیه می تواند به عنوان یک مزیت مثبت در تجارت بین المللی با آن کشور تلقی شود ؛ البته معامله گران نیز می توانند از مرز هوایی برای واردات کالا به کشور استفاده کنند. طبق آمار سالانه ، تقریباً هر ساعت از مرز ترکیه شش کانتینر از مرز ترکیه وارد مرز ایران می شود و این به معنی واردات مقدار زیادی پوشاک است. بودجه این کشور توسط ترکیه تامین می شود.

 

بیشتر حمل و نقل تجاری ما با ترکیه از طریق مرز زمینی انجام می شود ، واردات پوشاک از ترکیه به جمهوری اسلامی ایران معمولاً از طریق حمل و نقل کانتینری ، ریلی ، ریلی و جاده ای انجام می شود اما به دلیل هزینه کمتر. در حمل و نقل زمینی ، اکثر تجار نیز از این روش برای واردات کالا از ترکیه استفاده می کنند.