سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه از چین با سرمایه کم کالا وارد کنیم؟

همه کشورهای جهان کالا وارد و صادر می کنند. شما می توانید صدها و هزاران کشتی، کامیون و قطار باری را در حال جابجایی کالا ببینید. با واردات و صادرات کالا است که می توان از محصولات مفید و کاربردی سایر کشورها استفاده کرد. معمولا کشورهایی مانند ترکیه، قطر، چین و دبی عمده ترین کشورهایی هستند که محصولات آنها به ایران وارد می شود. اما چگونه می توان از چین کالا وارد کرد؟ بهترین راه برای واردات از چین چیست؟ برای دریافت پاسخ سوال خود با ما همراه باشید.

واردات کالا از چین

همانطور که اشاره کردیم واردات کالا یکی از مقوله های مهم در دنیای امروز است. واردات کالا از چین نیز بسیار مهم است. برای این منظور ابتدا باید کالای مورد نظر را برای واردات کالا از چین انتخاب کرد و سپس فروشنده کالا را پیدا کرد.

برای انتخاب کالا باید شرایط کشور و کشور مقصد را در نظر بگیرید و سپس به سراغ فروشنده بروید. قبل از انتخاب محصول باید به دنبال قیمت آن در کشورهای دیگر باشید و ببینید کدام محصولات از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. البته شرکت های زیادی هستند که می توانند معامله گران را در انتخاب فروشنده راهنمایی کنند. انواع فروشندگان در چین شامل کار مونتاژ، شرکت های بزرگ و کوچک و شرکت های وارد کننده است.

برای خرید و واردات کالا از چین با هزینه کم ، قیمت و مشخصات فنی آن محصول را در نظر بگیرید و در مورد قیمت آن با فروشنده توافق کنید و در نهایت کالای خود را تحویل بگیرید. برای اطلاع از کیفیت محصول باید یک سری نمونه از فروشنده بگیرید و پس از بررسی و اطمینان از استاندارد بودن، اقدام به خرید از فروشنده کنید. همچنین قبل از خرید کالا، تعرفه گمرکی آن محصول و شرایط واردات آن کالا از چین را در نظر بگیرید.

نحوه واردات کالا از چین

اصلی ترین و اساسی ترین مراحل واردات کالا از چین انتخاب محصول و انتخاب فروشنده محصول می باشد.

انتخاب محصول

برای انتخاب محصول، شرایط و ضوابط کشور مبدا و مقصد را در نظر بگیرید و کالاهای دارای مجوز واردات را انتخاب کنید. قیمت محصول را با سایر کشورها و کشور مقصد مقایسه کنید و ببینید چه نوع کالایی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

انتخاب فروشنده

در این مورد نیز باید جستجو کنید و بهترین فروشنده مورد نظر خود را پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال نوعی ماده اولیه برای واردات به ایران هستید، به سراغ شرکت ها و تولیدکنندگان بزرگ چینی بروید. البته برای خرید از شرکت های بزرگ نیاز به خرید در حجم بالا دارید. همانطور که قبلا گفتیم شرکت هایی هستند که می توانند شما را در انتخاب فروشنده راهنمایی کنند. شرکت آسان بازرگانی یکی از شرکت های وارد کننده از چین است که می تواند شما را در زمینه انتخاب فروشنده راهنمایی کند.

مشخصات محصول و لیست قیمت

پس از یافتن کالای مورد نظر و فروشنده، باید از فروشنده بخواهید تا لیست قیمت محصول و مشخصات آن را در اختیار شما قرار دهد. در نظر داشته باشید که قیمت پیشنهادی ممکن است بالاتر از قیمت واقعی باشد، بنابراین می توانید از تخفیف برخوردار شوید. نمونه محصول را از هر نظر بررسی کنید و همچنین استاندارد آن و کیفیت آن محصول را بررسی کنید.